مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-03اجتماعي

آمادگی ناوگان اتوبوسی خراسان جنوبی برای بازگشت زائران اربعین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل جاده ای اتوبوسی استان برای بازگشت زائران اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده بیان کرد: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین حسینی از مرزها است که به این منظور اکثر ناوگان اتوبوسی جهت بازگشت زائرین آماده خدمت رسانی هستند.

وی اظهار کرد: همچنین از ابتدای اعزام زائرین از استان به مرز، کارشناسان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابجایی زائران حسینی نظارت داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله دریافت وجه اضافی، برخورد نامناسب و امتناع از عرضه خدمات، با قاطعیت با متخلفان برخورد کرده و مراتب را به کمیسیون رسیدگی به تخلفات ارجاع خواهد داد.

جلال زاده از هم استانی های محترم درخواست کرد با توجه به نیاز ویژه به ناوگان حمل و نقل جهت بازگشت زائرین محترم اربعین حسینی از مرزها، از هرگونه سفرهای غیرضروری در این ایام خودداری و سفرهای خود با ناوگان حمل و نقل عمومی را به ایام بعد از اربعین موکول نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ناوگان اتوبوسی خراسان جنوبی برای بازگشت زائران اربعین

آمادگی ناوگان اتوبوسی خراسان جنوبی برای بازگشت زائران اربعین