مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-19اقتصادي

کاهش قیمت گوشت گوسفندی در بازار/ عرضه با قیمت تنظیم بازار ادامه دارد


ملکی رییس اتحادیه گوشت گوسفندی اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل مشغولیت هموطنان برای خرید سال تحصیلی جدید بازار گوشت قرمز آرام است و ممکن است تا پایان مهرماه بازار این محصول راکد باشد.

- جی پلاس؛ ایرنا نوشت: رییس اتحادیه گوشت گوسفندی از ایجاد ثبات و آرامش در بازار گوشت قرمز خبر داد و گفت: در حال حاضر با افزایش توزیع گوشت های وارداتی قیمت گوشت گوسفندی در بازار روند کاهشی به خود گرفته است.

علی اصغر ملکی در خصوص قیمت دام زنده و گوشت قرمز در بازار، اظهار کرد: اکنون قیمت هر کیلوگرم دام زنده درجه یک بره نر به طور میانگین بین 170 تا 200 هزار تومان به فروش می رسد؛ بنابراین قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفندی و مخلوط نر گوسفندی در بازار بین 420 تا 435 هزار تومان و شقه گوسفندی ماده بین 410 تا 415 هزار تومان است، یعنی گوسفند ماده حدود 10 تا 15 هزار تومان در هر کیلوگرم از گوسفند نر ارزان تر به فروش می رسد.

به گفته وی، قیمت 420 تا 435 هزارتومانی تنها برای گوشت نر گوسفندی درجه یک است و سایر محصولات همچون گوسفند ماده یا میش و بز قیمت هایی دارای فاصله قیمتی بین 15 تا 100 هزار تومان دارد که باید هموطنان از نوع خرید خود آگاهی داشته باشند.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی اظهار داشت: طی ماه های اخیر دولت برای تنظیم بازار گوشت قرمز از محل ذخایر داخلی شرکت پشتیبانی امور دام و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت گوشت گوسفندی در بازار/ عرضه با قیمت تنظیم بازار ادامه دارد

کاهش قیمت گوشت گوسفندی در بازار/ عرضه با قیمت تنظیم بازار ادامه دارد