مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 09:162023-09-05سياسي

هم قدم با اربعین در عمود 218


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی فارس، در مراسم اربعین، موکب شهید اندرزگو مازندران در مسیر مشایه عمود 218 در حال فعالیت است.

مصطفی صاحبی، مسوول موکب شهید اندرزگو مازندران در گفت وگو با فارس، می گوید: از سال 93 در مسیر اربعین قرار گرفتیم در سال های اول به صورت سیار در پنج موکب فعالیت فرهنگی می کردیم و در کنارش 30 کار فرهنگی داشتیم.

چند سالی است که در موکب مستقر شدیم این موکب ایرانی عراقی است اولین هدف از ترکیبی کار کردن با موکب عراقی این بوده که حضرت آقا فرمودند میزبانی را از عراقی ها نگیرید؛ بخاطر همین میزبان را به خود عراقی ها دادیم و ما هم به عنوان بازو در کنار این موکب که اسم عراقی آن موکب بیعت الغدیر است فعالیت می کنیم.

مسؤول موکب شهید اندرزگو مازندران بیان می کند: بخشی از خدمات موکب شهید اندرزگو تعمیرات کالسکه، کیف، کفش، لباس، برگزاری نمازهای جماعت در اول وقت ؛ پخت و توزیع نان تافتون و پشمک میان زوار اباعبدالله؛  تهیه و توزیع شربت و یخ در بهشت ، توانایی اسکان و استراحت همزمان بیش از1000 زائر؛  پخت و توزیع غذا هر وعده غذایی برای 2000 نفر، تهیه و تنظیم میثاق نامه با امام زمان و امضا و یادداشت زائران ، تهیه و ایجاد سایه بان و مه پاش در مسیر پیاده روی ،  پاشویه و خدمات بهداشتی، ماساژ و رفع خستگی از جمله فعالیت خاص موکب که نیاز مردم بود غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم قدم با اربعین در عمود 218

هم قدم با اربعین در عمود 218