مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-24اقتصادي

26 هزار هکتار از اراضی ملی اصفهان به سازمان زمین و مسکن واگذار شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان از واگذاری 26 هزار و 831 هکتار از اراضی ملی در حریم شهری به سازمان ملی زمین و مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوطالب امینی ظهر پنجشنبه در نشست خبری اظهار داشت: طی یکسال گذشته تاکنون تغییر نمایندگی اراضی ملی منابع طبیعی در حریم شهرها در 129 مورد و به مساحت 26 هزار و 841 هکتار به سازمان ملی زمین و مسکن انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تغییر نمایندگی اسناد اراضی ملی از سازمان منابع طبیعی به سازمان زمین و مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن بوده است و ما موظف هستیم اراضی شهرهای جدید که حریم آنها مشخص شده، به سازمان ملی زمین و مسکن واگذار کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان اضافه کرد: این اراضی در حریم شهرها، زمین هایی بوده که طرح های مرتع داری، جنگل کاری و آبخیزداری در آنها انجام نشده است.

به گفته وی همچنین در 45 مورد 336 هکتار از اراضی ملی در طرح هادی روستایی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شد.

استان اصفهان باید 10 میلیون اصله نهال بکارد امینی در ادامه به آخرین وضعیت طرح کاشت میلیارد اصله نهال در استان اصفهان پرداخت و گفت: با توجه به اعتباراتی که در سال 1401 داشتیم عمده فعالیت این اداره کل پیرامون طرح کاشت یک میلیارد درخت بود زیرا با توجه به وظیفه جهانی، قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 هزار هکتار از اراضی ملی اصفهان به سازمان زمین و مسکن واگذار شد

26 هزار هکتار از اراضی ملی اصفهان به سازمان زمین و مسکن واگذار شد