مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:152023-08-26سياسي

عمده چالش های دستگاه قضایی مربوط به اسناد عادی است


رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: حجم ورودی پرونده ها و اطاله دادرسی عموما به علت رواج اسناد عادی است.

- رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: حجم ورودی پرونده ها و اطاله دادرسی عموما به علت رواج اسناد عادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، نشست بررسی ضمانت اجرای طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از بطلان تا بلااثر با حضور حسن عبدلیان پور رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، عزت الله امامی قاضی دیوان عالی کشور، عبدالله جمشیدی قاضی و معاون قضایی مجتمع قضایی شهید بهشتی، رحیم پیلوار عضو هیات علمی دانشگاه تهران عصر امروز شنبه 4زشهریور ماه در مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار شد.

حسن عبدلیان پور در این نشست گفت: در آخرین دیداری که مسئولان قضایی با مقام معظم رهبری داشتند ایشان یکی از مباحثی که مطرح کردند این بود که مصلحت قطعی نظام و کشور در این است که قانون الزام ثبت رسمی معاملات دنبال شود.

رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه با بیان اینکه وقتی دغدغه رهبر ثبت رسمی اسناد باشد باید اهتمام ویژه نیز از سوی فرهیختگان حوزه های حقوقی نسبت به آن وجود داشته باشد، گفت: طرح الزام به ثبت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمده چالش های دستگاه قضایی مربوط به اسناد عادی است

عمده چالش های دستگاه قضایی مربوط به اسناد عادی است