مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-15ورزشي

جانشین اخباری در اسکله ی آرامش پهلو گرفت


دروازه بان تیم فوتبال تراکتور پس از سر کردن روزهای پرهیاهو در ابتدای فصل با ثبت دو کلین شیت به تعطیلات رفت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دروازه بان تیم فوتبال تراکتور پس از سر کردن روزهای پرهیاهو در ابتدای فصل با ثبت دو کلین شیت به تعطیلات رفت.

باشگاه تراکتور در نقل وانتقالات تابستانی، محمدرضا اخباری گلر محبوب و شماره یک تیمش را از دست داد تا حفاظت از قوطی فلزی تیم به حسین پورحمیدی سپرده شود.

پورحمیدی فصل گذشته با ثبت 17 کلین شیت با پیراهن ایرالکو عملکرد درخشانی را از خود به نمایش گذاشت تا یکی از بهترین سنگربانان لیگ بیست ودوم محسوب شود.

دروازه بان 25 ساله حال حاضر تی تی ها اما، در سه بازی ابتدای فصل تراکتور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، هفت بار دروازه خود را باز شده دید تا با عملکرد ضعیفش، شرایط برای این گلر در تبریز دشوارتر شود.

بعد از این دوره طوفانی، پورحمیدی مقابل مس رفسنجان و استقلال خوزستان دروازه اش را بسته نگه داشت و وضعیت برای دروازه بان خوزستانی تراکتور بهتر تا حدودی بهتر شد.

اما پورحمیدی در تعطیلات لیگ و فیفا دی ماه سپتامبر خوش شانس بود، این دروازه بان پس از عملکرد ضعیف در سه بازی ابتدایی و بسته نگه داشتن دروازه اش در دو دیدار اخیر تراکتور بعد از مصدومیت علیرضا بیرانوند، در لیست امیر قلعه نویی قرار گرفته تا با حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین اخباری در اسکله ی آرامش پهلو گرفت

جانشین اخباری در اسکله ی آرامش پهلو گرفت