مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 05:102023-08-25بين الملل

سازمان ملل : 18 ماه مرگ و ویرانی در اوکراین نیم میلیون قربانی داشته است


معاون دبیرکل سازمن ملل در امور سیاسی و صلح روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت درباره اوکراین به تهدیدهای فزاینده برای آزادی کشتیرانی در دریای سیاه از زمان آغاز این جنگ اشاره کرد.

- معاون دبیرکل سازمن ملل در امور سیاسی و صلح روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت درباره اوکراین به تهدیدهای فزاینده برای آزادی کشتیرانی در دریای سیاه از زمان آغاز این جنگ اشاره کرد.

رزماری دی کارلو معاون دبیرکل سازمان ملل در امور سیاسی و صلح با ابراز تاسف از تداوم جنگ اوکراین، از آن بعنوان 18 ماه مرگ و ویرانی یاد کرد که منجر به نیم میلیون قربانی شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، معاون دبیرکل سازمن ملل در امور سیاسی و صلح روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت درباره اوکراین به تهدیدهای فزاینده برای آزادی کشتیرانی در دریای سیاه از زمان آغاز این جنگ اشاره کرد.

  دی کارلو گفت که حملات پهپادهای روسیه به تاسیسات غلات اوکراین پیامدهای جهانی بسیار گسترده داشته و جریان مواد غذایی و کود از روسیه و اوکراین همچنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

  این مقام ارشد سازمان ملل به تشدید حملات به مکان های فرهنگی و مذهبی اوکراین و به حملات دیگری با پیامدهای زیست محیطی اشاره کرد و گفت عواقب این حملات ممکن است چندین دهه بعد آشکار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل : 18 ماه مرگ و ویرانی در اوکراین نیم میلیون قربانی داشته است

سازمان ملل : 18 ماه مرگ و ویرانی در اوکراین نیم میلیون قربانی داشته است