مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 11:252023-09-14سياسي

وقتی اینستاگرام لباس باغبان های مجلس را لباس سپاه تشخیص داد


فارغ از استبدادی که اینستاگرام در محدودکردن تصاویر شهید سلیمانی و لباس سازمانی سپاه اعمال می کند، چنین هشداری بیشتر مایه تمسخر قواعدی است که اینستاگرام برای هوش مصنوعی خود تعریف کرده است.

- فارغ از استبدادی که اینستاگرام در محدودکردن تصاویر شهید سلیمانی و لباس سازمانی سپاه اعمال می کند، چنین هشداری بیشتر مایه تمسخر قواعدی است که اینستاگرام برای هوش مصنوعی خود تعریف کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سعید احدیان دستیار سیاسی و رسانه ای قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود در مطلبی با عنوان وقتی اینستاگرام لباس باغبان های مجلس را لباس سپاه تشخیص داد؛ هشدار این پلتفرم به صفحه جدید محمدباقر قالیباف نوشت: پس از آنکه چند ماه پیش، اینستاگرام صفحه 700 هزارتایی و تأیید شده دکتر قالیباف را بدون هیچ گونه هشداری بست و از بین برد، حالا عصر امروز به صفحه جدید او در اینستاگرام چنین هشداری فرستاد: عکسی که منتشر کرده اید قواعد اینستاگرام را به خاطر خشونت یا علائم سازمان های مخاطره آمیز نقض کرده است .

فارغ از استبدادی که اینستاگرام در محدودکردن تصاویر سردار پرافتخار اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، و علائم و لباس سازمانی سپاه عزیز اعمال می کند، چنین هشداری بیشتر مایه تمسخر قواعدی است که اینستاگرام برای هوش مصنوعی خود تعر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی اینستاگرام لباس باغبان های مجلس را لباس سپاه تشخیص داد

وقتی اینستاگرام لباس باغبان های مجلس را لباس سپاه تشخیص داد