مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-06سياسي

خیمه اربعین حسینی در آستانه اشرفیه برپا شد


اجتماع بزرگ اربعین برای چندمین سال متوالی و با حضور پرشور عاشقان، دلدادگان و جاماندگان پیاده روی کربلا در جوار ملکوتی حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) برپا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، هم زمان با روز اربعین عاشقان خاندان عصمت و طهارت و جاماندگان پیاده روی اربعین خود را به حرم سلطان سید جلال الدین اشرف رسانده و در این تجمع عظیم شرکت کردند.

آستانه اشرفیه به برکت وجود سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) به چهارمین شهر مذهبی کشور تبدیل شده و هرساله در روز اربعین با برگزاری تجمع ای بزرگ مهمان جاماندگان کربلا در پیاده روی اربعین است.

آیین مذهبی اجتماع بزرگ اربعین برای چندمین سال متوالی و با حضور پرشور عاشقان، دلدادگان و جاماندگان پیاده روی کربلا در جوار ملکوتی حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) برگزار گشته و نشان دهنده قسمت کوچکی از اراده مردم شهرستان آستانه اشرفیه به ساحت مقدس سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

  جوانان و مردم مؤمن دهستان چهارده و کیسم شهرستان آستانه اشرفیه که از پیاده روی و زیارت مظلوم دشت کربلا جا ماندند مسیر 14 کیلومتری را طی و به صورت دسته های عزاداری و با پای پیاده خود را به جوار ملکوتی حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف می رسانند تا در این تجمع عظیم شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیمه اربعین حسینی در آستانه اشرفیه برپا شد

خیمه اربعین حسینی در آستانه اشرفیه برپا شد