مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-04اقتصادي

آبرسانی به 400 روستای هرمزگان در دست اجراست


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: امسال برای تامین آب پایدار مردم، آبرسانی به 400 روستای استان در قالب 23 مجتمع آبرسانی روستایی در دست اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عبدالحمید حمزه پور بیان داشت: تاکنون حدود 9 هزار میلیارد ریال در زمینه راه اندازی این مجتمع های آبرسانی روستایی هزینه شده و برای تکمیل نهایی آن نیز به بیش از 30 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی بیان کرد: همچنین برای رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی در روستاها و شهرهای دارای تنش آبی هرمزگان نیز سه هزار مترمکعب آب شیرین کن در قالب 12 سایت با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به اینکه در حال حاضر 42 سایت فعال آب شیرین کن روزانه بیش از 229 هزار و 625 مترمکعب نیاز آبی بخشی از مناطق استان را تامین می کند، اظهار کرد: با راه اندازی 12 سایت یادشده نیز بیش از هشت شهر و 179 روستا به پایداری آب خواهند رسید.

حمزه پور یادآورشد: سالانه 250 میلیون مترمکعب آب از منابع مختلف برای تامین نیاز آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می شود که 40 درصد از این میزان، از طریق چاه ها، 35 درصد آب شیرین کن ها و 25 درصد نیز از محل منابع آبی سدها و بخشی از چشمه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 400 روستای هرمزگان در دست اجراست

آبرسانی به 400 روستای هرمزگان در دست اجراست