مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-25اقتصادي

خرید توافقی 100 هزارتن گوجه فرنگی در فارس


مدیر کل تعاون روستایی فارس از خرید توافقی 100 هزار تن گوجه فرنگی تولید شده کشاورزان فارس از ابتدای سال زراعی تا کنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدکاظم موسوی با بیان اینکه فرآیند خرید توافقی محصولات زراعی در راستای حمایت از تولیدکنندگان در حال انجام است، عنوان کرد: این اقدام با سیاست گذاری وزارت جهاد کشاورزی توسط سازمان تعاون روستایی کشور و شبکه های تحت پوشش آن در تمامی نقاط ایران اجرایی و تاکنون چندین میلیون تن محصولات متنوع زراعی و باغی خریداری شده است.

موسوی با بیان اینکه این برنامه ملی تا پایان ظرفیت برداشت محصول ادامه خواهد یافت، خاطرنشان کرد: خرید توافقی محصولات زراعی و باغی در بخش کشاورزی با هدف ایجاد تعادل و تنظیم بازار انجام می شود.

مدیرکل تعاون روستایی فارس ادامه داد: این اقدام تأثیر بسزایی در ارتقای سطح توان کشاورزان و معیشت آن ها در پی خواهد داشت که تلاش داریم از طریق عوامل گوناگون با قشر زحمتکش تولیدکننده همکاری مناسبی داشته باشیم.

موسوی در رابطه به اهمیت بکارگیری مشارکت های بخش تعاونی و خصوصی در این برنامه ملی تاکید کرد و افزود: در حال حاضر خرید توافقی محصول گوجه فرنگی از چند هفته پیش در شهرستان های فارس با همکاری اتحادیه باغبانی کشور و کارخانجات فعال در حوزه صنایع تبدیلی آغاز شده که تاکنون قری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید توافقی 100 هزارتن گوجه فرنگی در فارس

خرید توافقی 100 هزارتن گوجه فرنگی در فارس