مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-29اجتماعي

ورود اولین گروه از زائران افغانستانی اربعین به کشور


مدیر اجرایی ستاد اربعین تایباد گفت: اولین گروه از زائران حسینی از کشور افغانستان به تعداد 400 نفر از طریق مرز دوغارون وارد کشور شدند.

- علی فخاری در گفت و گو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: اولین گروه از زائران به تعداد 400 نفر اتباع افغانستانی که قصد تشرف به عتبات عالیات کشور عراق را دارند، از طریق مرز دوغارون وارد ایران شدند.

مدیر اجرایی ستاد اربعین تایباد افزود: حال حاضر گذرگاه زمینی دوغارون آماده پذیرایی از زائران اربعین می باشد و تمهیدات لازم جهت پذیرایی، حمل و نقل و اسکان این زوار اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: زائران و اتباع افغانستانی در ابتدای ورود در حسینیه شهید سلیمانی، واقع در نمایندگی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در دوغارون، مورد استقبال و پذیرایی صبحانه، ناهار و میان وعده قرار می گیرند و در صورت نیاز، زمینه اسکان شبانه نیز فراهم است.

فخاری بیان کرد: روزانه 50 دستگاه اتوبوس در پایانه مرزی دوغارون مستقر می شود و زائران را تا مرزهای غربی کشور منتقل می کند و همچنین درخصوص ورود اتوبوس های افغانستان نیز رایزنی شده است.

مدیر اجرایی ستاد اربعین تایباد تصریح کرد: در حسینیه شهید سلیمانی، تعداد هشت غرفه خدماتی مستقر شده است که خدماتی نظیر پذیرایی، بهداشت و درمان، پاسخگویی به سوالات دینی و سرگرمی کودکان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود اولین گروه از زائران افغانستانی اربعین به کشور

ورود اولین گروه از زائران افغانستانی اربعین به کشور