مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-19ورزشي

اجرای 215 عنوان برنامه سپاه آبیک در هفته دفاع مقدس


فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام آبیک از اجرای 215 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، سرهنگ مهدی علی زمانی در نشست خبری با خبرنگاران و فعالان مجازی و خبرنگاران افتخاری بسیج شهرستان آبیک که پیس از ظهر امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات سپاه آبیک برگزار شد، به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و اظهار کرد: حدود 215 برنامه هفته دفاع مقدس در سطح ادارات، ارگانها، پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج و در شهرها و روستاهای شهرستان آبیک برگزار می شود.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس 15 عنوان برنامه خدمت رسانی به مردم، 70 نشست روشنگری در قالب جهاد تبیین، 20 نمایشگاه دفاع مقدس، 5 یادواره شهدای محله، 70 عنوان برنامه ورزشی، 5 اردوی جهادی و برنامه های روشنگری تبیین دفاع مقدس با حضور 30 مربی در مدارس شهرستان آبیک برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک ادامه داد: با پرداخت 34 میلیارد تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی بخه متقاضیان، برای 2000 نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

در این راستا لازم به ذکر می باشد در زمینه جذب منابع از صندوق کارآفرینی امید در قالب اشتغالزایی، سپاه شهرستان آبیک در استان قزوین رتبه اول را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 215 عنوان برنامه سپاه آبیک در هفته دفاع مقدس

اجرای 215 عنوان برنامه سپاه آبیک در هفته دفاع مقدس