مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 15:552023-09-05سياسي

اعمال شب و روز اربعین را اینگونه به جا آورید


اعمال شب و روز اربعین و دعاهای مخصوص روز روز اربعین حسینی از جمله زیارت اربعین ، زیارت وداع اربعین و نماز اربعین همزمان با سالگرد چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و بیستم ماه صفردر این مطلب آماده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، زیارت امام حسین علیه السلام و زیارت اربعین از مهمترین اعمالی است که در کتب ادعیه بر خواندن آنها در روز بیستم صفر تأکید شده است، امسال با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت صفر به حرم مطهر امام حسین (ع) بسیاری از عاشقان اباعبدالله (ع) امسال از پیاده روی اربعین محروم هستند اما می توانند اعمال و آداب روز و شب اربعین را به جا آورند.

نشانه مؤمن پنج چیز است و یکی از آنها زیارت اربعین و قبر سیدالشهدا (ع) است.

پیاده روی اربعین ضمن آداب و نکاتی که به همراه دارد، روز اربعین نیز، دارای اعمال و آدابی است که از زیارت قبور شهدای کربلا، زیارت اربعین آغاز و دیگر اعمال این روز است.

زیارت اربعین بیستم صفر؛ روز اربعین و به قول شیخین (شیخ مفید و شیخ طوسی) روز رجوع حرم (خانواده) امام حسین علیه السّلام از شام به مدینه، و روز ورود جابر بن عبد اللّه انصاری به کربلا برای زیارت امام حسین علیه السّلام است، شیخ طوسی در کتاب تهذیب و مصباح از حضرت‏ حسن عسگری علیه السّلام روایت کرده: نشانه های مؤمن پنج چیز است: پنجاه‏ و یک رکعت نماز گذاردن، که مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال شب و روز اربعین را اینگونه به جا آورید

اعمال شب و روز اربعین را اینگونه به جا آورید