مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 15:352023-08-29اقتصادي

برخورد با مدیرانی که پاسخ گوی کارآفرینان خراسان جنوبی نباشد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: با اداره دولتی که به شرکت دانش بنیان وقت ملاقات با مدیر مجموعه را ندهد برخورد خواهد شد و با کسی در این زمینه تعارف نداریم و این مهم جزو خط قرمزهای ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه هم اندیشی کارآفرینان جوان در حوزه تولید در دانشگاه صنعتی بیرجند با تاکید بر لزوم آموزش و توانمندسازی کارکنان واحدهای تولیدی، اظهارداشت : توانمندی سازی کارکنان واحدهای تولیدی در موفقیت یک واحد تاثیر بسیاری دارد که در این راستا نیز دانشگاه مبدا تحولات است و مسائل باید از دانشگاه حل شود.

وی با بیان این که هر تولیدی که بر مبنای دانش رقم بخورد پایدار و دائم، رو به توسعه و ترقی خواهد بود افزود : توانمندسازی در حوزه مشاغل خرد و کوچک مقیاس از جنس اقتصاد مردمی و گفتمان دولت است و در همین راستا طی یکسال گذشته بالغ بر هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی و کوچک مقیاس در خراسان جنوبی پرداخت شده است.

وی با اشاره به این که بیش از 900 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل صنعتی بزرگ در استان پرداخت شده، گفت : تکمیل زنجیره های ارزش افزوده محصولات استراتژیک استان در اولویت کارها قرار دارد و در همین راستا تاکید خاصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مدیرانی که پاسخ گوی کارآفرینان خراسان جنوبی نباشد

برخورد با مدیرانی که پاسخ گوی کارآفرینان خراسان جنوبی نباشد