مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-03سياسي

رییسی پای درد و دل مردم می نشیند/ دیپلماسی عزت دستاورد دولت سیزدهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رییس جمهور و اعضای هیات دولت با ایشان گفت: - عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: رییسی در سفر های استانی پای درد و دل مردم می نشیند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام علیرضا سلیمی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار رییس جمهور و اعضای هیات دولت با ایشان گفت: مقام معظم رهبری به درستی در این دیدار از عملکرد دولت سیزدهم تمجید کردند.

چرا که دولت در دو سال گذشته تلاش های فراوانی برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و ارتقاء روابط با کشور های همسایه، منطقه و سایر کشور های جهان انجام داده است.

عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به عضویت جمهوری اسلامی در گروه های اقتصادی بریکس و شانگ های افزود: عضویت ایران در گروه های مهم و مطرح اقتصاد جهان، نشان از برنامه ریزی دقیق دولت در خنثی سازی تحریم ها و بهبود معیشت مردم و اقتصاد کشور دارد.

نماینده مردم محلات در مجلس درباره تفاوت عمده این دولت با دولت های قبل که سبب تمجید رهبر معظم انقلاب شد، تصریح کرد: دولت قبل با دیپلماسی التماسی سعی داشت روابط کشور با غرب را بهبود بخشد که در عمل با این شعار توخالی شکست خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی پای درد و دل مردم می نشیند/ دیپلماسی عزت دستاورد دولت سیزدهم

رییسی پای درد و دل مردم می نشیند/ دیپلماسی عزت دستاورد دولت سیزدهم