مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 00:352023-08-24بين الملل

ترامپ: با افتخار خود را تسلیم می کنم!


در حالیکه رسانه ها در تب و تاب پوشش خبری اقدام ترامپ در تحویل خود به مقامات قضایی زندانی در جورجیا درباره پرونده تقلب در انتخابات 2020 هستند؛ ترامپ گفت: - با افتخار خود را تحویل مقامات می دهم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رسانه های آمریکایی گزارش دادند که دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا امروز پنجشنبه خود را به مقامات زندانی در ایالت جورجیا برای انگشت نگاری به اتهام قضایی دستکاری و تقلب در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت (2020) آماده می کند.

به نوشته رسانه های آمریکایی، در شرایطی اتهام دستکاری در نتایج انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا علیه ترامپ رخ می دهد که با برگزاری چهارمین دادگاهی کیفری علیه وی در سال آینده میلادی، بایستی وی علاوه بر اینکه در اندیشه دفاع از خود در برابر اتهامات باشد، از سویی دیگر خود را برای ورود به گردونه انتخابات آتی نیز آماده کند.

بر پایه این گزارش، دونالد ترامپ امروز به وقت محلی باید خود را برای معرفی به مقامات محلی زندان در شهرستان فولتون از توابع شهر آتلانتا در ایالت جورجیا آماده کند.

ترامپ بایستی برای انجام اقدامات روتین و معمول زندان در اخذ اثرات انگشت متهمان و عکسبرداری جنایی پیش از قرار آزادی خود با قید کفالت 200 هزار دلار در پرونده تقلب در انتخابات 2020 به مقامات زندان فولتون خود را مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: با افتخار خود را تسلیم می کنم!

ترامپ: با افتخار خود را تسلیم می کنم!