مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-11دانش

مـهری از جـنـس مــهـر


کانون ها و انجمن های دانشجویی و مرکز نیکوکاری دانشگاه فرهنگیان پردیس امیرکبیر البرز، «پویش مهر 2؛ مهری از جنس مهر» را برگزار می کنند.

- کانون ها و انجمن های دانشجویی و مرکز نیکوکاری دانشگاه فرهنگیان پردیس امیرکبیر البرز، پویش مهر 2؛ مهری از جنس مهر را برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه (پویش مهر)، پویش تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند است که تحت نظارت دانشگاه فرهنگیان و مشارکت کانون هلال احمر، هیئت دانشجویی، کنگره شهدا، دارالقرآن فطرس، کانون مطالعات فرهنگی، کانون مهدویت، کانون مهارت های معلمی، انجمن علمی علوم تربیتی، کانون سلامت دانشگاه فرهنگیان البرز و کانون هلال احمر دانشگاه بجنورد به اجرا در می آید که پس از جمع آوری و تهیه لوازم التحریر توسط دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان البرز، بین دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت همراهی با این پویش، کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037997950177643 به نام مرکز نیکوکاری پردیس امیرکبیر واریز و کمک های غیرنقدی خود را به یکی از دو پردیس دانشگاه فرهنگیان البرز اهدا کنند.

همچنین خیران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تمام گزارش های تصویری به شناسه nikokahi_cfuaborz@ مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مـهری از جـنـس مــهـر

مـهری از جـنـس مــهـر