مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 23:352023-09-08اجتماعي

خروج 2 هزار و 500 اتوبوس از پایانه برکت از صبح امروز تاکنون


از صبح امروز 2 هزار و 150 اتوبوس زوار را از پایانه مسافربری برکت به محل سکونت خود انتقال دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام، شامگاه جمعه 18 شهریورماه پس از بازدید از مواکب و سکو های محل استقرار اتوبوس ها و دپوی پایانه برکت، سپس در نشست قرارگاه اربعین حضور یافت و گفت: اقلام همه مواکب فعال تامین می شود و با همه توان تا خروج زوار از کشور عراق به زوار خدمات رسانی می کنند.

وی در ادامه افزود: هیچ مشکلی در تامین یخ و آب برای زوار برگشتی از عتبات عالیات در پایانه برکت وجود ندارد و آب و یخ به مقدار لازم تامین شده است.

رییس ستاد اربعین استان ایلام با اشاره به پیک بازگشت زوار و ضرورت پخت نان و توزیع بین مواکب، بیان داشت: در شبانه روز 60 تا 70 هزار نان پخت و بین مواکب توزیع می کنند.

وی با تاکید بر این نکته که  نظارت بر سوار شدن زوار به اتوبوس ها تشدید شده است، گفت: هیچ اتوبوسی خالی از پایانه خارج نمی شود و از صبح امروز 2 هزار و 150 اتوبوس زوار را از پایانه مسافربری برکت به محل سکونت خود انتقال دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، با توجه به افزایش بازگشت زائران اربعین حسینی، تقاضا برای استفاده از اتوبوس های بین شهری در پایانه برکت افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 2 هزار و 500 اتوبوس از پایانه برکت از صبح امروز تاکنون

خروج 2 هزار و 500 اتوبوس از پایانه برکت از صبح امروز تاکنون