مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-10پزشكي

با صحبت کردن می توانید جان یک انسان را نجات دهید


مدیر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: صحبت های کوتاه می تواند جان انسان ها را نجات دهد و چراغ امید را در دل آن ها روشن کند.

- ایسنا/زنجان مدیر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: صحبت های کوتاه می تواند جان انسان ها را نجات دهد و چراغ امید را در دل آن ها روشن کند.

سوسن فکری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با شعار روز جهانی پیشگیری از خودکشی، اظهار کرد: از سال 2021 الی 2023، شعار روز جهانی پیشگیری از خودکشی با عمل امید بسازیم انتخاب شده است به این معنا که جایگزینی برای خودکشی وجود دارد و هدف آن القای اعتماد به نفس و نور امید در همه افراد است.

وی در رابطه با نقش مهم امید دادن به افراد، افزود: شعار روز جهانی پیشگیری از خودکشی نشان می دهد که ما می توانیم به افرادی که افکار خودکشی را تجربه می کنند، نشان دهیم که امیدی وجود دارد و به آنان اهمیت می دهیم و می خواهیم از آن ها حمایت کنیم.

این مسئول با تاکید بر اینکه پیشگیری از خودکشی امکان پذیر است، تصریح کرد: همه افراد می توانند به عنوان عضوی از جامعه، در حمایت از کسانی که بحران خودکشی را تجربه می کنند، یا کسانی که در اثر خودکشی سوگوار شده اند، نقش داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با صحبت کردن می توانید جان یک انسان را نجات دهید

با صحبت کردن می توانید جان یک انسان را نجات دهید