مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-09اجتماعي

بازگشت بیش از 3 هزار زائر اربعین حسینی به خراسان شمالی با 125 دستگاه اتوبوس


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بازگشت سه هزار و 756 زائر اربعین حسینی از مرز مهران با 125 دستگاه اتوبوس به استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از بازگشت سه هزار و 756 زائر اربعین حسینی از مرز مهران با 125 دستگاه اتوبوس به استان خبر داد.

محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا، گفت: این تعداد زائر با مدیریت و هماهنگی تیم اعزامی این اداره کل در پایانه برکت مرز مهران، از دوم تا 17 شهریور ماه به شهرستان های مختلف استان بازگشته اند.

وی افزود: طرح اربعین از 27 مرداد ماه آغاز شد و تا 20 شهریور ادامه دارد و تیم اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تا پایان اجرای این طرح، برای راهنمایی زائران در مرز حضور دارند.

مشتری تصریح کرد: ناوگان مورد نیاز برای بازگشت زائران اربعین حسینی استان در پایانه برکت مرز مهران فراهم و تمام تلاش ما این است که زائران بدون معطلی و با حفظ موارد ایمنی به استان بازگردند.

قاصری مدیر کل حج و زیارت خراسان شمالی نیز در ادامه در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: 22 هزار و 257 نفر برای حضور در مراسم اربعین حسینی از این استان در سامانه سماح ثبت نام کرده بودند.

قاصری بیان کرد: تاکنون 16 هزار و 800 نفر از زائران اربعین حسینی به استان از عراق برگشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت بیش از 3 هزار زائر اربعین حسینی به خراسان شمالی با 125 دستگاه اتوبوس

بازگشت بیش از 3 هزار زائر اربعین حسینی به خراسان شمالی با 125 دستگاه اتوبوس