مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-27سياسي

دولت سیزدهم جلوی نفوذ امنیتی به حاکمیت را گرفت


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولت سیزدهم با حمایت از وزارت اطلاعات جلوی نفوذ به بدنه حاکمیت را گرفت، تاکید کرد: امروز دستگاههای اطلاعاتی کشور جا یک چتر امنیتی قوی و موثر به وجود آورده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جواد کریمی قدوسی در گفت وگو با ایرنا، درباره عملکرد اطلاعاتی و امنیتی دولت سیزدهم اظهار داشت: عملکرد دولت در این حوزه بسیار درخشان است چرا که توانست به درستی بحران نفوذ در کشور را که در دولت های یازدهم و دوازدهم به چالش بزرگ منجر شده و زیر ساخت های اغتشاشات سال گذشته را فراهم کرده بود، مدیریت کند و جلوی آن را برای ورود به بدنه حاکمیت بگیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: راهبرد دشمن تعطیل کردن کشور با استفاده از نفوذ بود و رهبر معظم انقلاب هم پیش این فرمودند که در دهه 90 کشور تعطیل شد که البته دولت گذشته سهم بسزایی در این تعطیلی داشت.

کریمی قدوسی با بیان اینکه دشمن نقشه بسیار مهندسی شده، فنی و هوشمند برای ایجاد ناترازی ها در همه امور طراحی کشور طراحی کرده بود، تصریح کرد: به عنوان نمونه در دولت گذشته، تولید سالانه 200 هزار واحد مسکن با این تفکر که مسکن مهر بی فایده است، تعطیل شد تا این بی توجهی به کسری مسکن در دولت فعلی منجر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم جلوی نفوذ امنیتی به حاکمیت را گرفت

دولت سیزدهم جلوی نفوذ امنیتی به حاکمیت را گرفت