مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:352023-08-23سياسي

81 پروژه در گناوه افتتاح و اجرا می شود


81 پروژه اقتصادی و عمرانی با مجموع اعتبار 63 هزار و 679 میلیارد ریال در شهرستان گناوه افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمقام معظم رهبری در مبارزه با ستمگران و ظالمان و دفاع از مظلومان به پیش می رود.

فرماندار گناوه افزود: امروز نام امام حسین (ع) در بالاترین جایگاه ها و در قلوب مردم آزاده جهان می درخشد و همه از کوچک و بزرگ برای حضور در همایش بزرگ اربعین آماده می شوند.

ادارات شهرستان با ستاد اربعین همکاری کنند وی بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان گناوه برای رفع نیازمندی ها و کمک به موکب ها با ستاد اربعین شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

وی یادآور شد: به منظور حضور باشکوه در پیاده روی اربعین پنج روز مرخصی تشویقی برای کارمندان اداراتی که بخواهند در این همایش شرکت کنند در نظر گرفته می شود تا بتوانند در این همایش بزرگ شرکت کنند.

صفری بیان کرد: همه ادارات تمثال مطهر شهدا را در محل کار و ادارات نصب کنند و نماز جماعت در ادارات به ویژه مراکز آموزشی و اداراتی که شرایط مهیا است برپا شود.

عملکرد ادارات اطلاع رسانی شود وی با گرامیداشت هفته دولت بیان کرد: در طول 2 سال دولت سیزدهم خدمات زیادی در کشور به ویژه در شهرستان گناوه انجام شده است و باید این خدمات به نحو مطلوب به مردم اطلاع رسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

81 پروژه در گناوه افتتاح و اجرا می شود

81 پروژه در گناوه افتتاح و اجرا می شود