مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-15سياسي

هشدار ایران به شورای امنیت درباره اظهارات رییس موساد


سفیر ایران در سازمان ملل متحد در نامه ای به شورای امنیت در پی اظهارات جنگ افروزانه رییس سازمان جاسوسی رژیم اسراییل (موساد) هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نامه ای به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و نیز رییس دوره ای شورای امنیت گفت: جمهوری اسلامی ایران ضمن هشدار نسبت به ماجراجویی و فعالیت های مخرب رژیم اسراییل که برای بی ثبات کردن صلح و امنیت در منطقه طراحی شده است، قاطعانه بر حقوق مشروع و ذاتی خود، مطابق با قوانین بین المللی و منشور ملل متحد، برای پاسخ قاطعانه به هرگونه تهدیدات و اقدامات غیرقانونی رژیم اسراییل تاکید می کند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران پیوسته و صریحاً اعلام کرده است که از اعمال حقوق ذاتی و مشروع خود برای دفاع از امنیت و منافع ملی خود و همچنین حمایت از مردم خود دریغ نخواهد کرد.

در نامه سفیر ایران آمده است: مایلم یکی دیگر از موارد نقض مداوم قوانین بین المللی رژیم اسراییل علیه ایران را به اطلاع شورای امنیت برسانم.

مقامات رژیم اسراییل همچنان به تهدید آشکار ایران و مقامات ایرانی به زور نظامی و حملات تروریستی ادامه می دهند، که جدیدترین آن ها بیانیه ای تحریک آمیز و جنگ افرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ایران به شورای امنیت درباره اظهارات رییس موساد

هشدار ایران به شورای امنیت درباره اظهارات رییس موساد