مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 07:452023-08-27بين الملل

حزب الله لبنان موزه جهادی بعلبک را افتتاح کرد


حزب الله لبنان روز شنبه ده ها خودروی نظامی، تانک و خودروی زرهی، پهپادها و هواپیماهای شناسایی و موشک انداز را در شهر بعلبک در شرق این کشور به نمایش گذاشت.

- حزب الله لبنان روز شنبه ده ها خودروی نظامی، تانک و خودروی زرهی، پهپادها و هواپیماهای شناسایی و موشک انداز را در شهر بعلبک در شرق این کشور به نمایش گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حزب الله موزه جهادی بعلبک (قصه خورشید زمین) را در بعلبک تحت نظارت رییس شورای سیاسی حزب الله افتتاح کرد.

تجهیزات نظامی نیز در جریان برپایی نمایشگاه جهادی بعلبک توسط حزب الله در ششمین سالگرد آزادسازی حومه مرزی شرقی لبنان از تشکیلات تروریستی مسلح به نمایش درآمد.

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: این تجهیزات و خودروهای زرهی توسط مقاومت طی سال های گذشته از ارتش اسراییل و از نبردهایی که در مرزهای شرقی با سوریه در سال 2017 رخ داد، به دست آمده است.

در سال 2017، حزب الله و ارتش لبنان با تروریست های گروه های داعش و جبهه النصره که بخشی از مناطق مرزی با سوریه را اشغال کرده بودند، وارد نبرد شدند.

ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله در سخنانی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: موزه تجهیزات نظامی گواهی بر توانایی و کارآمدی مقاومت در برابر شکست و ضعف دشمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله لبنان موزه جهادی بعلبک را افتتاح کرد

حزب الله لبنان موزه جهادی بعلبک را افتتاح کرد