مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 07:452023-08-28اقتصادي

شناسایی 5 هزار انشعاب غیرمجاز گاز در آذربایجان شرقی


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از شناسایی 5 هزار انشعاب غیرمجاز گاز در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، نادر کمالی امروز در گفت و گو با خبرنگاران درخصوص آخرین وضعیت گازرسانی  استان اظهار کرد: هم اکنون یک میلیون و 800 هزار مشترک، تحت پوشش گاز در استان بوده و برابر تعهدات گازرسانی امسال تمام روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت الهی گاز بهره مند شده و درصد برخوداری جمعیت استان از گاز طبیعی به رقم 99.

5 درصد خواهد رسید.

  این مقام مسئول شرکت گاز در بخش دیگری از سخنان خود به مصارف نیروگاه های استان اشاره و اظهار داشت: در 4 ماهه نخست سال جاری 938 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در راستای توزیع مستمر برق به نیروگاه های استان تخصیص یافته است.

وی افزود: هم اکنون 70 شهر استان، چهار نیروگاه، 10 هزار واحد صنعتی و 2 هزار و 469 روستای استان بهره مند از گاز طبیعی بوده و گازرسانی در 80 روستای استان فعال است.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از شناسایی 5 هزار انشعاب غیرمجاز گاز در استان خبر داد و گفت: یک میلیارد و 200 میلیون و متر مکعب در 5 ماهه امسال گاز به نیروگاه های مستقر در استان اختصاص یافته است.

کمالی با بیان اینکه تمام روستاهای بالاهای 20 خانوار در استان از گاز بهره مند هستند، اظهار کرد: از 2 هزار و 756 روستای آذربایجان شرقی 2 هزار و 491 روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 5 هزار انشعاب غیرمجاز گاز در آذربایجان شرقی

شناسایی 5 هزار انشعاب غیرمجاز گاز در آذربایجان شرقی