مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 17:102023-09-17ورزشي

سالن های وزنه برداری البرز تجهیز می شوند


دبیر هیأت وزنه برداری البرز با اشاره به مساعدت اداره ورزش و جوانان در تأمین اعتبارات، از تکمیل و تجهیز سالن های وزنه برداری استان خبر داد.

- خبرگزاری فارس- محمدرضا ولی زاده: مصطفی جوادی با کسب دو مدال طلای دو ضرب و مجموع در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان، باز هم نامِ البرز را بر زبان ها انداخت و با ثبت رکورد 169 در یک ضرب، 215 در دوضرب و مجموع 384 کیلوگرم، سهمیه المپیک را پاریس را نیز برای وزنه برداری استان تصاحب کرد.

 جوادی شاهکار کرد اما علیرضا حسینی دبیر هیأت وزنه برداری استان البرز در گفت وگو با خبرنگار فارس درخصوص این عنوان قهرمانی اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان در ریاض عربستان برگزار شد و باتوجه به اینکه مرحله اصلی گزینشی آوردگاه المپیک 2024 پاریس بود، سطح فنی بسیار بالایی داشت و خوشبختانه مصطفی جوادی، قهرمانی البرزیِ ما در دسته 89 کیلوگرم شاهکار کرد و با کسب دو مدال طلا درخشید.

مساعدت اداره ورزش وجوانان البرز در تکمیل سالن های ورزشی وی با اشاره معضلات زیرساختی در ورزش البرز خاطر نشان کرد: متأسفانه آمار سرانه ورزشی در استان مطلوب نیست، اما با مساعدت اداره ورزش وجوانان البرز و تأمین اعتبارات لازم در شرف خرید تجهیزات ورزشی هستیم و به زودی سالن های وزنه برداری استان تکمیل خواهند شد، امیدواریم با تداوم موفقیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن های وزنه برداری البرز تجهیز می شوند

سالن های وزنه برداری البرز تجهیز می شوند