مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:512023-08-23حوادث

3 کلاهبردار با اسکیمر حساب 90 کرمانشاهی را خالی کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پس از مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز مقدار زیادی وجه از حساب آن ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با دریافت شکایت 90 نفر از شهروندان استان کرمانشاه، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده و متوجه شدند اعضای یک باند 3 نفره با استفاده از دستگاه اسکیمر و کپی کارت بانکی شهروندان، به صورت تقریبی حدود 20 میلیارد ریال از حساب آن ها خارج کرده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: شگرد این افراد بدین شکل بود که در محورهای پرتردد توقف و در پوشش فروش غذاهای خانگی با دستگاه اسکیمری که در اختیار داشتند اقدام به کپی برداری از کارت بانکی افراد خریدار کرده و سپس در فرصت مناسب حسابشان را خالی می کردند.

وی افزود: ماموران در گام بعدی و با انجام کارهای اطلاعاتی و مراقبت های شبانه روزی موفق به شناسایی هر 3 عضو باند شده و در عملیاتی حساب شده آن ها را دستگیر کردند.

حاجیان با بیان اینکه ممکن است این افراد شاکیانی از دیگر استان های کشور هم داشته باشند، گفت: متهمان دستگیر شده تاکنون مبلغ 4 میلیارد ریال از مبالغ غیرمجاز برداشت را خرید کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کلاهبردار با اسکیمر حساب 90 کرمانشاهی را خالی کردند

3 کلاهبردار با اسکیمر حساب 90 کرمانشاهی را خالی کردند