مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-17اجتماعي

برای نجات تالاب باید متحد شویم


کارگاه یک روزه راهکارهای حفاظتی با تاکید بر فرهنگ سازی محیطی و توانمندسازی جوامع محلی و نیروهای اثرگذار بر تالاب در مرکز پرنده نگری تالاب بندر انزلی برگزار شد.

- ایسنا/گیلان کارگاه یک روزه " راهکارهای حفاظتی با تاکید بر فرهنگ سازی محیطی و توانمندسازی جوامع محلی و نیروهای اثرگذار بر تالاب" در مرکز پرنده نگری تالاب بندر انزلی برگزار شد.

کارگاه یک روزه دغدغه های تالاب به منظور جستجوی راهکارهای حفاظتی با تاکید بر فرهنگ سازی محیطی و توانمندسازی جوامع محلی و نیروهای اثرگذار بر تالاب به همت سازمان جهاد دانشگاهی گیلان و با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست استان امروز یک شنبه 26 شهریورماه در مرکز پرنده نگری تالاب انزلی برای همکاران شاغل در آموزش و پرورش شهرستان و دهیاران روستاهای حاشیه تالاب انزلی برگزار شد.

تالاب ها نیاز به مدیریت یکپارچه منابع آب دارند هادی مدبری، رییس پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی گیلان که سخنران این کارگاه بود در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه حلقه مفقوده تمامی تالاب های کشور مدیریت یکپارچه است، اظهار کرد: یکی از مباحث مهم در تالاب ها بحث مدیریت یکپارچه منابع آب است.

وی با بیان اینکه کاهش آب و حتی خشک شدن یکی از مهم ترین معضلاتی است که در تمام تالاب های ایران وجود دارد، افزود: تالاب های شمالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای نجات تالاب باید متحد شویم

برای نجات تالاب باید متحد شویم