مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-01سياسي

امیر صباحی فرد: دشمن روزنه ای برای نفوذ به آسمان ایران ندارد


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: ما هرگونه پرنده رادارگریز دشمن را از فرسنگ ها دورتر کشف و رصد می کنیم و دشمن بداند روزنه ای برای نفوذ به آسمان کشور وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش امروز (جمعه، 10 شهریورماه) در پیش خطبه های نماز جمعه تهران، گفت: رهبر انقلاب در چند سال اخیر بیش از 600 مرتبه به اهمیت و اولویت پدافند هوایی به عنوان خط مقدم دفاعی کشور در برابر تهدیدات هواوفضایی دشمن اشاره فرمودند که وظیفه ما را در دفاع از آسمان ولایت دوچندان می کند.

وی افزود: با رجوع به ذهنیت تاریخی انقلاب در می یابیم که آمریکا از هیچ جنایتی بر علیه ملت ایران و ضربه زدن به جمهوری اسلامی فروگذار نبوده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به توطئه های دشمنان علیه ملت ایران، تصریح کرد: جنگ تحمیلی 8 ساله در روزهای آغازین پیروزی انقلاب، دخالت مستقیم نظامی در خلیج فارس، هدف قراردادن هواپیمای بی دفاع ایرانی در آب های خلیج فارس، اعمال تحریم های ناجوانمردانه همه جانبه با هدف قرار دادن زیرساخت های اقتصادی کشور، تلاش برای ایجاد اجماع جهانی علیه ایران در مجامع بین المللی، حمایت از آشوب ها و اغتشاشات و تلاش برای نفوذ و تهاجم فرهنگی و نابودی هویت و فرهنگ ایرانی و اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر صباحی فرد: دشمن روزنه ای برای نفوذ به آسمان ایران ندارد

امیر صباحی فرد: دشمن روزنه ای برای نفوذ به آسمان ایران ندارد