مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-02فرهنگي

دستور فوری برای بازگشت 40 نوازنده اخراجی ارکستر سمفونیک


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی یک جلسه با نمایندگان 40 نوازنده اخراج شده از ارکستر سمفونیک تهران، دستور فوری بازگشت این نوازندگان را صادر و خواستار پیگیری حق و حقوق از دست رفته این نوازندگان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه، نمایندگان نوازندگان اخراج شده، درباره دغدغه های خود سخن گفتند و به بحث و گفت وگو با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نشستند.

پس از این گفت وگوها و بیان دغدغه هنرمندان حاضر، محمدمهدی اسماعیلی در پایان جلسه، دستور فوری بازگشت همه 40 نوازنده اخراج شده از سوی بنیاد رودکی را صادر و تاکید کرد که حق و حقوق از دست رفته این نوازندگان باید پیگیری شود.

در این جلسه سید مجید پوراحمدی (مدیرعامل صندوق اعتباری هنر) نیز حضور داشت و بنا بر نظر وزیر ارشاد، پیگیری ویژه این موضوع به پوراحمدی واگذار شد.

در این جلسه، مهدی کلانتری (مایستر کنترباس ارکستر سمفونیک)، ماکان خویی نژاد (مایستر ویلنسل)، پژمان اختیاری (نوازنده آلتو) و رامین براتی (نوازنده ترومبون) به عنوان نمایندگان نوازندگان اخراج شده حضور داشتند و پیگیری و برگزاری جلسه برعهده علیرضا سپهوند به نمایندگی از خبرگزاری ایسنا بود.

ماجرای اخراج 40 نوازنده چیست؟ تیرماه امسال خبر رسید که نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران اعلام کردند، 40 نفر از آنها به خاطر مشکلاتی که با منوچهر صهبای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور فوری برای بازگشت 40 نوازنده اخراجی ارکستر سمفونیک

دستور فوری برای بازگشت 40 نوازنده اخراجی ارکستر سمفونیک