مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 09:002023-09-21اقتصادي

ساخت 155 هزار واحد طرح مسکن ملی در مازندران


مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: با توجه به برنامه های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی مازندران برنامه ریزی و مدیریت احداث ساخت 155 هزار واحد مسکونی در شهرهای استان در طول چهار سال مسئولیت دولت سیزدهم را با محوریت خانه دار کردن اقشار .

- ایسنا/مازندران مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: با توجه به برنامه های ابلاغی وزارت راه و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی مازندران برنامه ریزی و مدیریت احداث ساخت 155 هزار واحد مسکونی در شهرهای استان در طول چهار سال مسئولیت دولت سیزدهم را با محوریت خانه دار کردن اقشار فاقد مسکن با تامین زمین و تسهیلات ساخت در دستور کار قرار داده است.

علی دیوسالار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن مهمترین برنامه عمرانی در دولت سیزدهم و بزرگترین پروژه اجرایی حوزه مسکن پس از انقلاب اسلامی است.

دیوسالار با اشاره به اینکه این طرح با اولویت قرار گرفتن اقشار نیازمند مورد حمایت کمیته امام خمینی (ره) و بهزیستی و همچنین خانوارهای دارای بیش از سه فرزند در راستای قانون حمایت ازخانواده و جوانی جمعیت در حال اجرا است، تصریح کرد: با تولید 155 هزار واحد مسکن تا افق 1404 در چهار بخش سهمیه مسکن حمایتی 36 هزار واحد، سهمیه خودمالکی 60 هزار واحد، سهمیه باز آفرینی 15هزار واحد و سهمیه روستایی 44 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 155 هزار واحد طرح مسکن ملی در مازندران

ساخت 155 هزار واحد طرح مسکن ملی در مازندران