مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 17:302023-08-24سياسي

صدور14 هزار و 913 گذرنامه در خراسان جنوبی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: تاکنون 14 هزار و 913 گذرنامه در استان برای زائران اربعین صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد رضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در بازدید از مرکز صدور گذرنامه نیروی انتظامی خراسان جنوبی اظهارداشت: باوجود محدودیت نیرو و با توجه به حجم بالای فعالیت ها در نیروی انتظامی استان تاکنون برای 14 هزار و 913 نفر گذرنامه صادر شده که چهار هزار و 800 نفر نیز لیبل گذرنامه دریافت کردند.

وی افزود: کار صدور گذرنامه از طریق سامانه انجام می شود که سامانه هم گاه با مشکلاتی مواجه است اما کارکنان نیروی انتظامی با کار جهادی و انقلابی و خستگی ناپذیر روند صدور گذرنامه را به نحو مطلوبی انجام داده اند که تاکنون کوچکترین نارضایتی به ما منتقل نشده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه حجم و فشردگی کار در زمینه صدور گذرنامه بالاست و از طرفی هم محدودیت زمانی برای صدور وجود دارد، خاطرنشان کرد: کار جهادی کارکنان انتظامی نشان از اعتقادات بالای آنان دارد چرا که برای صدور گذرنامه شبانه روزی در حال تلاش هستند.

طالبی عنوان کرد: برکات کار شبانه روزی خودتان را خواهید دید و کار جهادی شما اجرا و پاداش خدمت به زائرین امام حسین (ع) و شاید فراتر از آن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور14 هزار و 913 گذرنامه در خراسان جنوبی

صدور14 هزار و 913 گذرنامه در خراسان جنوبی