مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-10بين الملل

لولا: پوتین به هیچ عنوان در برزیل بازداشت نخواهد شد


رییس جمهور برزیل می گوید که اگر همتای روسیه ای او سال آینده در اجلاس «جی20» در برزیل حضور پیدا کند، به هیچ عنوان بازدداشت نخواهد شد.

- رییس جمهور برزیل می گوید که اگر همتای روسیه ای او سال آینده در اجلاس جی20 در برزیل حضور پیدا کند، به هیچ عنوان بازدداشت نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، لوییز ایناسیو لولا داسیلوا، رییس جمهور برزیل اطمینان داد که اگر ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در اجلاس سال آینده گروه 20 به میزبانی ریودوژانیرو شرکت کند، به هیچ وجه بازداشت نخواهد شد.

لولا در حاشیه اجلاس جی20 در دهلی نو گفت که پوتین به اجلاس سال آینده این گروه دعوت خواهد شد و شخص او(لولا) نیز قصد دارد تا در یکی از نشست های گروه کشورهای در حال توسعه موسوم به بریکس که قرار است پیش از اجلاس جی20 در روسیه برگزار شود، حضور یابد.

وی تاکید کرد: معتقدم که پوتین به راحتی می تواند به برزیل سفر کند.

می توانم اطمینان بدهم که اگر رییس جمهور برزیل باشم و او به برزیل بیاید، هیچ راهی برای بازداشت او وجود ندارد و هرگز چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

دیوان کیفری بین المللی در ماه مارس با وارد کردن اتهام جنایت جنگی و آنچه بیرون راندن صدها کودک از اوکراین خوانده شده است، برای رییس جمهور روسیه حکم بازداشت صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لولا: پوتین به هیچ عنوان در برزیل بازداشت نخواهد شد

لولا: پوتین به هیچ عنوان در برزیل بازداشت نخواهد شد