مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:402023-08-25اقتصادي

بهره برداری و کلنگزنی 68 طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی در پردیس


اعتبار پروژه هایی که در هفته دولت در شهرستان پردیس به بهره برداری می رسد، بیش از 10 هزار میلیارد تومان است که مهمترین این پروژه ها واگذاری 10 هزار و 891 واحد مسکن مهر با اعتبار 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پردیس گفت: اعتبار پروژه هایی که در هفته دولت در شهرستان پردیس به بهره برداری می رسد، بیش از 10 هزار میلیارد تومان است که مهمترین این پروژه ها واگذاری 10 هزار و 891 واحد مسکن مهر با اعتبار 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس، جمعه سوم شهریور ماه که به مناسبت هفته دولت در نماز جمعه شهرستان سخن می گفت ، از افتتاح و بهره برداری 68 پروژه طی این هفته در شهرستان برای ارتقا خدمت رسانی به مردم خبر داد.

وی، پردیس را یکی از شهرستان های استان تهران دانست که بیشترین پروژه عمرانی را در هفته دولت امسال کلنک زنی و بهره برداری می کند و گفت: اعتبار این پروژه ها بیش از 10 هزار میلیارد تومان است که مهمترین این پروژه ها واگذاری 10 هزار و 891 واحد مسکن مهر با اعتبار 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

فرماندار شهرستان پردیس مسکن مهر پردیس را بخشی از تعهدات دولت های پیشین دانست و افزود: انباشت کارهای عمرانی پروژه از دولت های پیشین منجر به تاخیر تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری و کلنگزنی 68 طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی در پردیس

بهره برداری و کلنگزنی 68 طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی در پردیس