مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 15:302023-09-11اجتماعي

نقشه راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرداری اصفهان رونمایی شد


در حاشیه هفتمین نشست نخبگانی از سلسله نشست های تفکر پیشگیرانه با موضوع توانمندساری محلات کم برخوردار، نقشه راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرداری اصفهان رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نقشه راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرداری اصفهان ظهر دوشنبه در حاشیه هفتمین نشست نخبگانی از سلسله نشست های تفکر پیشگیرانه با موضوع توانمندسازی محلات کم برخوردار با حضور معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، مدیران شهری و شماری از کنشگران مدنی و اجتماعی اصفهان رونمایی شد.

در نقشه راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرداری اصفهان 51 استراتژی برای کنشگران این حوزه در جهت ارتقا فعالیت ها در زمینه کاهش آسیب ها معرفی شده است.

روی ارتقای فکری ساکنان مناطق کم برخوردار کار شود در ابتدای این نشست دو ساعته، امیر قمرانی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه هم اکنون یکی از پرکاربردترین نظریه ها در بستر اجرا در حوزه توانمندی روانشناختی در دنیا نظریه ذهنیت پروفسور دوییک است، اظهار داشت: خانم دوییک در این نظریه می گوید در کنار کارهای کالبدی شهری و ایجاد کسب و کارهای کوچک و کارآفرینی اجتماعی باید روی ذهنیت افراد محلات کم برخوردار نیز کار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرداری اصفهان رونمایی شد

نقشه راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرداری اصفهان رونمایی شد