مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:502023-08-25اجتماعي

تمدید مهلت ثبت نام دوره های کاردانی به کارشناسی بدون آزمون


مهلت ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی «معدل کل دوره کاردانی» دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 تمدید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، پیرو اطلاعیه منتشره در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در تاریخ 29 مردادماه به اطلاع متقاضیان ثبت نام در رشته هایی که پذیرش آنها در دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1402 صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی معدل کل دوره کاردانی صورت می گیرد، می رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که تا سوم شهریورماه برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده اند ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا پایان روز سه شنبه به تاریخ هفتم شهریورماه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلبان ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه های به تاریخ 29 مردادماه و اول شهریورماه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت نام و انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه خود اقدام کنند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ هفتم شهریورماه نسبت به مشاهده یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کد رشته محل های ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام دوره های کاردانی به کارشناسی بدون آزمون

تمدید مهلت ثبت نام دوره های کاردانی به کارشناسی بدون آزمون