مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 06:252023-08-23ورزشي

جو سنگین ورزشگاه باعث ترس بازیکنانم شده بود


تا به الان در هیج ورزشگاهی با این جو سنگین بازی نکرده بودم.

- تبریز - سرمربی تیم الشارجه گفت: تا به الان در هیج ورزشگاهی با این جو سنگین بازی نکرده بودم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کازمین اولاریو شامگاه سه شنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تبریک به شاگردانش افزود: خیلی خوشحال هستم که تا این وقت شب و با این شرایط جوی ورزشگاه توانستیم پیروز میدان باشیم و جواز حضور در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال الشارجه امارات عنوان داشت: بازی را خوب شروع کردیم و به گل نخست دست یافتیم ولی انتهای نیمه اول بازی را در اختیار نداشتیم و را شروع نیمه دوم علی رغم کسب گل دوم، در یک حرکت تاکتیکی تیم تراکتور گل نخست را دریافت کردیم.

اولاریو با اشاره به ضربه پنالتی تیمش، یادآور شد: خودمان را گم نکردیم و بلافاصله گل سوم را ببدست اوردیم و نشان دادیم که کنترل بازی دست ما است.

وی با بیان اینکه به بازیکنانم امیدوار بودم، اذعان داشت: بنا بدلایلی از حضور سه بازیکن مثل آلکاسو در بازی امروز ممانعت کردم و در عوض از سه مهاجم سرعتی در دیدار امروز با تراکتور بهره برده و نتیجه گرفتم.

اولاریو با اشاره به اینکه ما امروز به راه خودمان ادامه دادیم، اظهار کرد: در نیمه دوم نتایج در دقایقی تغییر می کرد ولی ما به هدف و راه مان ایمان داشتیم و تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو سنگین ورزشگاه باعث ترس بازیکنانم شده بود

جو سنگین ورزشگاه باعث ترس بازیکنانم شده بود