مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-05اجتماعي

محدودیت های ترافیکی اربعین حسینی در اصفهان اعلام شد


رییس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت های ترافیکی مراسم روز اربعین حسینی در شهر اصفهان و سایر شهرستان های استان را اعلام کرد.

- سرهنگ محمد رضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی و عزاداری هیئات مذهبی در محل های تعیین شده در سطح استان، اعمال محدودیت مقطعی، موقت و پوشش ترافیکی مراسمات توسط پلیس راهور استان در این روز اجرا خواهد شد.

وی افزود: بر این اساس از ساعت 7 صبح روز اربعین در محدوده خیابان های منتهی به گلستان شهدا، شامل میدان احمد آباد، میدان بزرگمهر، میدان آزادی به سمت خیابان سجاد، میدان شهید لاوی و میدان بسیج، چهار راه نورباران و تقاطع مشتاق-حمزه و شمال میدان خواجو به سمت میدان بزرگمهر، محدوده پل غدیر به سمت چهار راه آبشار، چهار راه فرایبورگ و میدان فیض به سمت میدان بسیج، خروجی بزرگراه شهید همت به سمت میدان شهید لاوی و کلیه خیابان های منتهی به خیابان امام سجاد (ع) محدودیت های مقطعی برای تردد خودروها اعمال می شود.

رییس پلیس راهور انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: توقف وسایل نقلیه مقابل گلستان شهدا از ساعت یک بامداد روز چهارشنبه 15 شهریور در هر دو مسیر رفت و برگشت ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی اربعین حسینی در اصفهان اعلام شد

محدودیت های ترافیکی اربعین حسینی در اصفهان اعلام شد