مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 17:302023-09-10سياسي

تعیین تکلیف 25 هزار کانتینر رسوبی در بنادر هرمزگان


رییس سازمان استاندارد که بدنبال تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در بنادر به هرمزگان سفر کرد از اقدامی ضربتی برای تعیین تکلیف 25 هزار کانتینر رسوبی در گمرکات هرمزگان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پس از سفر سه روز پیش مخبر معاون اول رییس جمهور به هرمزگان، امروز رییس سازمان ملی استاندارد ایران به همراه جمعی از مسئولان عالی اقتصادی کشور به بندرعباس سفر کردند تا برای این 25 هزار کانتینر کالای رسوبی در بنادر چاره اندیشی نهایی کنند.

  صدور اخطار 15 روزه مخبر برای تعیین تکلیف اموال رسوبی و متروکه عدم اظهار کالاهای موجود در بنادر توسط صاحبان کالاها و نبود ارتباط سیستمی میان بنادر و گمرکات از سوی دیگر دو علت اصلی رسوب کالا در بنادر کشورمان است.

نکته آن که برخی صاحبان کالا با توجه به ارزان بودن انبارداری در بنادر، کالای بدون تأمین ارز مورد نیاز را به بنادر وارد و اکنون به چالشی برای بنادر کشورمان تبدیل شده اند چرا که عملیات بندری را کند و تراکم آنها در بنادر عملا ظرفیت بزرگی از بنادر را به خود مشغول داشته است.

مهدی اسلام پناه رییس سازمان ملی استاندارد در حاشیه بازدید از بندر شهیدرجایی با بیان اینکه اختیارات ضمانت 10 درصد ارزی در بحث کالاهای اساسی و غیراساسی به استاندار هرمزگان واگذار شد، اظهار داشت: 7 هزار و 405 کان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 25 هزار کانتینر رسوبی در بنادر هرمزگان

تعیین تکلیف 25 هزار کانتینر رسوبی در بنادر هرمزگان