مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-11اجتماعي

آخرین وضعیت راه های کشور/ ترافیک سنگین در محور چالوس


هم اکنون ترافیک سنگین در محور پل زنگوله تا حد فاصل سیاه بیشه مشاهده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه - ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا پل زنگوله - تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران، محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرشهر - ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک - ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران محدوده نسیم شهر - ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع * آخرین وضعیت جوی: - بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل، گیلان و مازندران - و در برخی از محورهای استان های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان دارای وزش باد و گرد و خاک است.

محور قدیم مشهد - ملک آباد و بالعکس تا مورخ 25 شهریورماه مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه مشهد – باغچه انجام می گردد.

2) محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت راه های کشور/ ترافیک سنگین در محور چالوس

آخرین وضعیت راه های کشور/ ترافیک سنگین در محور چالوس