مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 14:052023-09-08اقتصادي

انبارهای خصوصی خارج از محدوده بنادر هرمزگان راه اندازی شود


استاندار هرمزگان بر راه اندازی انبارهای خصوصی در خارج از محدوده بنادر استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی دوستی جلسه بررسی علل رسوب کالا در بنادر هرمزگان که با حضور مدیران بنادر و گمرکات و اموال تملیکی و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد.

با تاکید بر اینکه رسوب کالا در بنادر استان نباید به رویه ای عادی تبدیل شود گفت: باید بر اساس قوانین موجود و همچنین تدوین برنامه و قوانین جدید راهکارهایی برای کاهش مدت زمان رسوب کالا و ترخیص هر چه سریعتر کالاها از بنادر ارائه داد.

وی افزود: در حال حاضر میزان رسوب کالا در بنادر زیاد ارزیابی شده و حجم قابل توجهی از کانتینرهای بلاتکلیف در بنادر استان وجود دارد که نیاز است این کالاها سریعتر تعیین تکلیف شوند.

استاندار هرمزگان گفت: یکی از عمده ترین علل رسوب کانتینرها به مسائل بانکی و ارزی برای ترخیص کالاها بر می گردد که در این زمینه در جلسه ای با معاون اول تلاش می شود این مسئله رفع شود.

وی تصریح کرد: درکنار این موضوع باید بحث ایجاد انبارهای خصوصی نیز مد نظر باشد تا بخشی از حجم ورودی کالا به این انبارهای خصوصی خارج از بنادر منتقل و از فشار مضاعف بر بنادر کاسته شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: در خصوص متروکه شدن کالا و انتقال آنها به انبارهای اموال تملیکی نیز باید بتوان با ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبارهای خصوصی خارج از محدوده بنادر هرمزگان راه اندازی شود

انبارهای خصوصی خارج از محدوده بنادر هرمزگان راه اندازی شود