مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 08:102023-09-12ورزشي

دردی که فوتبال ایران راآزارمی دهد/ تیم ملی حریف درجه دو نمی خواهد


کارشناس فوتبال کشورمان با بیان اینکه تیم ملی نیاز به بازی با تیم های درجه یک دنیا دارد گفت: بازی با تیم های ضعیف و درجه دوم اروپایی سودی برای تیم ملی ایران ندارد.

- هاشم حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پیروزی یک بر صفر تیم ملی برابر بلغارستان گفت:صصملی پوشان ایران با این برد شرایط روحی خوبی برای دیدار برابر آنگولا پیدا کرده و باید خود را آماده این بازی کنند ،البته باید بپذیریم که بازی با تیم های درجه 2 اروپا نمی تواند محک خیلی خوبی برای فوتبال کشورمان باشد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: بنابراین لازم است تا فدراسیون فوتبال تلاش کند که بتوانیم با تیمهای صاحب نام بازی کنیم ، ژاپن با آلمان بازی کرد ولی ما باید با تیم های ضعیف بازی کنیم و بطور حتم در آینده اثر آن را خواهیم دید ، کادر فنی زمانی میتواند نقاط ضعف تیم را برطرف کند که با بزرگان دنیا جدال کند ، بازی با تیمهایی که مطرح نیستند نمی تواند عیار تیم ملی را مشخص کند.

وی در خصوص انتقاداتی که از شلوغی کادر فنی تیم ملی می شود گفت: این موضوع بستگی به نظر کادر فنی دارد ، وقتی سازماندهی شده باشد و هرکس وظایف خودش را انجام دهد بطور حتم مشکلی پیش نخواهد آمد ، قلعه نویی مربی کم تجربه ای نیست و میداند چه کاری باید انجام دهد ، البته در تمام دنیا هم مرسوم است که کادر فنی تیم ملی را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردی که فوتبال ایران راآزارمی دهد/ تیم ملی حریف درجه دو نمی خواهد

دردی که فوتبال ایران راآزارمی دهد/ تیم ملی حریف درجه دو نمی خواهد