مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:402023-08-30اقتصادي

رشد 117 درصدی جذب سرمایه گذاری خارجی در خوزستان/ هیچ نظارتی بر بانک های خصوصی نداریم


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان از رشد 117 درصدی جذب سرمایه گذاری خارجی در استان در سال 1401 خبر داد و گفت: هیچگونه نظارتی بر بانک های خصوصی در استان نداریم و در این زمینه مطالبه ما از وزارت اقتصاد این است تا بتوانیم بر بانک ها و بیمه های خصوصی در استان .

- ایسنا/خوزستان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان از رشد 117 درصدی جذب سرمایه گذاری خارجی در استان در سال 1401 خبر داد و گفت: هیچگونه نظارتی بر بانک های خصوصی در استان نداریم و در این زمینه مطالبه ما از وزارت اقتصاد این است تا بتوانیم بر بانک ها و بیمه های خصوصی در استان و عملکرد آن ها نظارت کنیم.

امید احمدی در نشست خبری که امروز، 8 شهریورماه به مناسبت هفته دولت در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: وزارت اقتصاد در راستای بهبود فضای کسب و کار درگاه ملی مجوزات را راه اندازی کرده است تا همه دستگاه های اجرایی در مدت 30 روز مجوزات تقاضاهای ثبت محور را صادر کنند.

همچنین برای صدور مجوزاتی که نیازمند تاییدیه هستند حداکثر 3 ماه زمان نیاز است.

17 شعبه دادگاه کیفری برای ترک فعل مدیران در صدور مجوزات کسب وکار به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به بروکراسی های اداری برای صدور مجوزات کسب و کار و تسهیل گری انجام شده از سوی وزارت اقتصاد و دارایی افزود: 17 شعبه دادگاه کیفری بابت ترک فعلی مدیرانی که در صدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 117 درصدی جذب سرمایه گذاری خارجی در خوزستان/ هیچ نظارتی بر بانک های خصوصی نداریم

رشد 117 درصدی جذب سرمایه گذاری خارجی در خوزستان/ هیچ نظارتی بر بانک های خصوصی نداریم