مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 20:052023-08-24فرهنگي

مرجع فرهنگی منطقه شدن نیازمند «همدلی» است


جمعی از چهره های فرهنگی و رسانه ای قشم طی نامه ای به وزیر فرهنگ و ارشاد خواستار جلوگیری از تعطیلی اداره کل فرهنگ و ارشاد قشم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعی از چهره های فرهنگی، هنری و رسانه ای جزیره قشم در نامه ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، خواهان ارتقا وضعیت ساختار اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم مطابق آنچه در جنوب کرمان اتفاق افتاده شده و از او خواستند مانع هر گونه ایجاد محدودیت برای اداره کل ارشاد قشم و کاهش اختیارات اداری شود.

در این نامه که به امضای برخی چهره های فرهنگی، رسانه ای و فعالان اجتماعی جزیره رسیده، دغدغه های مشترک و وجود برخی چالش های فرهنگی را موجب نگارش نامه عنوان کرده و با اشاره به بازدید وزیر ارشاد از جزیره قشم و رهنمودهای وی برای تبدیل قشم به قطب فرهنگی خلیج فارس ، از این مقام ارشد فرهنگی کشور خواستند مانع از تضعیف اداره کل نوپای ارشاد قشم شوند.

در این نامه آمده است: از بذل عنایتی که مبذول فرموده و این وجیزه را که رنج نامه ای از سوی جمعی از چهره های فرهنگی، هنری و رسانه ای جزیره قشم بوده و سرفصل مشترکی به نام دغدغه های فرهنگی این خطه آنان را گردهم آورده، از نظر می گذرانید سپاسگزاریم و همین ابتدا معروض می داریم که اگر دلگرم و مستظهر به پشتیبانی و حمایتهای بی دریغ تان نبوده و آشنا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرجع فرهنگی منطقه شدن نیازمند «همدلی» است

مرجع فرهنگی منطقه شدن نیازمند «همدلی» است