مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 01:102023-09-14ورزشي

آرزوی ما، یک بار غیبت علی دایی در اردوهای تیم ملی بود!


علی لطیفی بر این باور است که خلاقیت فردی بازیکنان فوتبال ایران طی مرور زمان کاهش چشمگیری داشته است.

- علی لطیفی بازیکن اسبق فوتبال ایران در خصوص دوران حضور خود در تیم ملی و مقایسه آن با شرایط فعلی تیم ملی به خبرنگار ورزشی جی پلاس گفت: متاسفانه در حال حاضر بازیکنانی که دارای خلاقیت فردی در تیم ملی باشند را کمتر از گذشته می بینیم.

در سال های 1996 و 1998 که من جزیی از ترکیب تیم ملی بودم، ما بازیکنانی نظیر علی دایی، کریم باقری، خداداد عزیزی، حمید استیلی و علیرضا منصوریان را در ترکیب تیم ملی داشتیم که هر کدام با توان فردی خود می توانستند گره یک بازی را برای تیم ملی باز کنند و حتی اگر ما به مقام قهرمانی در تورنمنتی مثل جام ملت های آسیا هم نمی رسیدیم، اما حداقل فوتبالی هجومی و زیبا را به نمایش می گذاشتیم.

لطیفی در خصوص وجود رقابت فشرده میان بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در آن زمان گفت: حقیقتا رقابتی فوق العاده فشرده بین بازیکنان جریان داشت چرا که ما در هر پست، پنج الی شش بازیکن خوب و آماده داشتیم.

به عنوان مثال در خط حمله تیم ملی، یک علی دایی حضور داشت و مابقی باید برای آن یک پست باقی مانده در خط حمله می جنگیدند تا زوج علی دایی باشند که تقریبا تا پایان دهه 70، خداداد عزیزی برنده این رقابت بود و او در کنار علی دایی به میدان می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوی ما، یک بار غیبت علی دایی در اردوهای تیم ملی بود!

آرزوی ما، یک بار غیبت علی دایی در اردوهای تیم ملی بود!