مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-02سياسي

به جای پاسخگویی به نوازندگان از آنها آزمون می گیرند!


نمایندگان 40 نوازنده اخراج شده از ارکستر سمفونیک تهران صبح امروز (11 شهریورماه) در خبرگزاری ایسنا حاضر شدند و طی نشستی صمیمانه از دغدغه های خود در چند ماه اخیر سخن گفتند.

- اجمالی/ گفتگوی ایسنا با 4 نوازنده اخراجی ارکستر سمفونیک تهران به جای پاسخگویی به نوازندگان از آنها آزمون می گیرند! نمایندگان 40 نوازنده اخراج شده از ارکستر سمفونیک تهران صبح امروز (11 شهریورماه) در خبرگزاری ایسنا حاضر شدند و طی نشستی صمیمانه از دغدغه های خود در چند ماه اخیر سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی کلانتری (مایستر کنترباس ارکستر سمفونیک)، ماکان خویی نژاد (مایستر ویلنسل)، پژمان اختیاری (نوازنده آلتو) و رامین براتی (نوازنده ترومبون) در این نشست حضور داشتند و درباره حواشی اخیر ارکستر سمفونیک تهران از ماجرای شرکت نکردن در آزمون نوازندگی بنیاد رودکی تا جزییات دیدار با وزیر فرهنگ سخن گفتند.

مهدی کلانتری (مایستر کنترباس ارکستر سمفونیک) در سخنانی اظهار کرد: بخشی از حواشی ارکستر سمفونیک عقبه طولانی تری دارد و به اجرای سال 98 به رهبری منوچهر صهبایی برمی گردد.

جنجال زمانی آغاز شد که آقای صهبایی پیش از آغاز کنسرت ما خطاب به حاضران گفت: شهرداد روحانی، رهبر دائمی و مدیر هنری ارکستر سمفونیک تهران از ایران فرار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای پاسخگویی به نوازندگان از آنها آزمون می گیرند!

به جای پاسخگویی به نوازندگان از آنها آزمون می گیرند!