مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:302023-09-02ورزشي

مغروقین در سواحل شمال ایران کاهش یافت


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی به کاهش تعداد مغروقین نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: علیرغم کاهش مغروقین، در بخش نجات، روند صعودی داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجمع سالیانه هیئت نجات غریق و غواصی استان گیلان عصر امروز با حضور رییس فدراسیون، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و همچنین اعضای این مجمع در رشت برگزار شد.

مهدی حیدری، رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی در حاشیه این انتخابات در جمع خبرنگاران از نجات بیش از 2 هزار نفر هم وطن توسط منجیان غریق در آب های سواحل شمال خبر داد و اظهار کرد: این هم وطنان هنگام استفاده از دریا و زمانی که با خطر غرق شدن مواجه شده بودند توسط منجیان غریق نجات یافته اند.

وی به کاهش تعداد مغروقین نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: علیرغم کاهش مغروقین، در بخش نجات، روند صعودی داریم.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه حدود 20 روز تا پایان تابستان باقی مانده، گفت: لازم است هم وطنان هنگام استفاده از دریا به توصیه های منجیان غریق توجه کرده و توصیه های ایمنی را نیز رعایت کنند.

حیدری از آغاز رقابت های غواصی قهرمانی کشور و مسابقات نجات غریق در امسال خبر داد و گفت: یکی از اهداف مهم فدراسیون نجات غریق و غواصی، حضور قدرتمند تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان است که سال آینده در کشور استرالیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مغروقین در سواحل شمال ایران کاهش یافت

مغروقین در سواحل شمال ایران کاهش یافت