مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 12:002023-09-05سياسي

پدافند هوایی عرصه را برای جولان بیگانگان در منطقه تنگ کرده است


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به دفاع چند لایه مرزهای هوایی کشورمان گفت: توانمندی های پدافند هوایی ارتش، عرصه را بر جولان بیگانگان در منطقه تنگ کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر علیرضا صباحی فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی در مراسم صبحگاه عمومی که صبح امروز (سه شنبه) در دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد، با بیان اینکه پژوهش و تحقیق در نیروی پدافند هوایی امری اجتناب ناپذیر است، گفت: پیشرفت علمی در سایه بصیرت و هوشیاری ضمن کم اثر کردن تحریم ها، پدافند هوایی را در جایگاه برتر قرار داده که مایه غرور و مباهات همگان است.

وی با اشاره به اقدامات سازنده و اثرگذار کارکنان فنی و متعهد این نیرو در ارتقای توانمندی سامانه ها و تجهیزات عملیاتی پدافند هوایی، خاطر نشان کرد: قدرت دفاعی و آمادگی رزمی نیروهای پدافندی شبانه روز در حال تقویت و ارتقا است.

نیروی پدافند هوایی در برابر هرگونه تهدید احتمالی برخوردی قاطع و جدی دارد و در این زمینه هیچ گونه درنگی نمی کند.

امیر صباحی فرد افزود: دشمنان باید بدانند که پدافند هوایی در دفاع از کشور و انقلاب کوچک ترین تعللی از خود نشان نداده و با تمام قدرت با آنها مقابله می کند، چون تربیت شده مکتب عاشورا هستند و با بهره گیری از این مکتب و الگو قرار دادن سید الشهدا و شهدای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی عرصه را برای جولان بیگانگان در منطقه تنگ کرده است

پدافند هوایی عرصه را برای جولان بیگانگان در منطقه تنگ کرده است