مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-20سياسي

انحام بیش از 13 هزار طرح عمرانی توسط قرارگاه قدس در سیستان و بلوچستان


جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نزسا گفت: قرارگاه قدس و مجموعه نیروی زمینی سپاه از سال 88 تاکنون در سیستان و بلوچستان 13 هزار و 581 پروژه عمرانی در نقاط دورافتاده این استان و مناطق سخت گذر اجرا کرده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نزسا گفت: قرارگاه قدس و مجموعه نیروی زمینی سپاه از سال 88 تاکنون در سیستان و بلوچستان 13 هزار و 581 پروژه عمرانی در نقاط دورافتاده این استان و مناطق سخت گذر اجرا کرده است.

سردار احمد شفایی روز چهارشنبه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به بیان خدمات محرومیت زدایی در سیستان و بلوچستان پرداخت و افزود: از سال 88 که مسئولیت امنیت پایدار به نیروی زمینی سپاه پاسداران در استان محول شد تاکنون 13 هزار و 581 پروژه عمرانی در عرصه های زیرساخت روستایی، مسکن، اشتغال، کشاورزی آموزشی تقدیم مردم شده است.

وی بیان کرد: قرارگاه قدس در زمینه ساخت مسکن تاکنون 2 هزار و 900 پروژه که بیشتر ساخت منازل محرومین بوده را ساخته و تحویل داده است.

به گفته این مقام مسئول؛ قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در حوزه خدمات اجتماعی بیش از سه میلیون و 500 هزار خدمت همچون اهدای جهیزیه، توزیع بسته های معیشتی، لوازم التحریر و خدمات درمانی را در اقصی نقاط استان ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحام بیش از 13 هزار طرح عمرانی توسط قرارگاه قدس در سیستان و بلوچستان

انحام بیش از 13 هزار طرح عمرانی توسط قرارگاه قدس در سیستان و بلوچستان